Mijn radio doet het niet, vraagt om een code die ik niet heb. Wat kan ik daaraan doen?

Ik heb een mercedes audio 10 cd en altijd als ik mijn zet staat er CODE en die weet ik niet ik snap wel de beveiliging als ze worden gestolen bijvoorbeeld maar ik kan niet naar de radio luisteren

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
1.6K
TurfGraver
3 jaar geleden
Naar de Mercedes dealer.
LeonardN
3 jaar geleden
Soms schrijft de dealer de code in de handleiding van de radio.
Griffin
3 jaar geleden
"Soms schrijft de dealer de code in de handleiding van de radio."
Ja, of achter op de radio zelf zoals heel handig bij Mini Coopers.

Het beste antwoord

Via verschillende sites kun je de code voor je radio achterhalen. Je hebt dan wel het serienummer van de radio nodig.