Hoe maak ik mijn stereo speaker open?

Ik heb een stereo speaker die ik graag open wil maken, er zitten alleen nergens schroefjes ofzo, is er een manier om hem open te maken zonder dat hij kapot gaat?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
2.7K
jc54
3 jaar geleden
Ik zie sowieso al vier torx schroeven zitten........
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Inderdaad...
Ritsuka
3 jaar geleden
Ik zie schroeven op je foto
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Maar waarom wil je het überhaupt open maken???
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Niet iedereen is zo technisch dat hij of zij weet wat een torx is. Deze vorm van vastmaken is vaak gebruikt om te voorkomen dat de consument ze zelf open gaat maken zonder schade na te laten. Dit Ivm garantie. Je zult dus een juiste maat torx schroevendraaier moeten regelen om deze zonder schade open te kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
"Deze vorm van vastmaken is vaak gebruikt om te voorkomen dat de consument ze zelf open gaat maken"
Nee, deze vorm heet torx omdat je veel meer kracht(=torsie =torque =torx) kunt zetten, heeft niets met extra hindernissen te maken, maak ik voel je, Apple heeft daar namelijk wél een handje van.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hallo allemaal bedankt voor alle hulp, maar bekijk aub nog even de laatste foto, het is namelijk geen Torx...
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De gaten zijn bedoeld voor een kap die erover heen kan, ik wil hem graag open maken om de deuk eruit te halen

Het beste antwoord

Vul de gaten gewoon op met een "gemakkelijk" metaal (bij voorkeur tin), dan boor je door de schroeven heen, en valt is de speaker open. of je kijkt naar een 6-flute schroevendraaier in een doe het zelf zaak.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De vraagsteller ziet al geen schroefjes.. Om dan te vragen het uit te boren lijkt me wat hoog gegrepen
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Oke ik ga het even proberen alvast bedankt voor je hulp!