Hoe kan ik de muziek in mijn clio harder zetten?

Ik heb een clio uit 2013 met r-link. Graag wil ik mn muziek wat harder kunnen zetten. En dan bedoel ik niet een gehoorbeschadiging harder, maar gewoon wat harder. Het is nu namelijk heel zacht. De radio gaat nog wel maar op het moment dat ik muziek via bluetooth luister is het helemaal zacht. Voor de rest zijn de speakers wel kraakhelder dus een extra beetje kunnen ze wel hebben lijkt mij.

Heeft iemand tips?
Misschien hoe ik het zelf zou kunnen doen, of waar je het kan laten doen en hoeveel het misschien kost?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
3.2K

Antwoorden (1)

Geluidsvolume wijzigen
Je kunt het geluid hier harder zetten (als je dat nog niet gedaan hebt):
Ga naar “Systeem”, “Geluidsinstellingen” en daarna “Geluidsniveaus”.

Volume op basis van snelheid
Met deze functie kan het multimediasysteem automatisch het volume aanpassen aan de rijsnelheid van de auto. Je kunt de gevoeligheid aanpassen met de toetsen “+” en “-”.