Bstaan er boxjes of radio met usb aansluiting en draadloze koptelefoon?

Voor mijn vader die in een verzorgingsehuis woont ben ik opzoek nasr een radio of alleen een box waar ik een usb stick met muziek op kan afspelen en ook evt een draadloze koptelefoon
Bestaat dat überhaupt wel

4 jaar geleden
in: Audio
3.8K
LeonardN
4 jaar geleden
Denk ook eens aan deze oplossing
https://www.bol.com/nl/p/wireless-bluetooth-headset-met-geheugen-poort-zwart/9200000056978976/ SD kaartje vul jij met MP3, FM zit ingebouwd. Geen snoeren, geen gedoe met BT-verbindingen (want ook dat is niet altijd even makkelijk lijkt me).

Antwoorden (1)

Ja, die bestaan er.
Een goedkope radio is de Nedis portable FM radio met USB voor € 18,-.
Een Micro SD kaartslot en een poort voor USB sticks maken het mogelijk om MP3 bestanden direct af te spelen via de luidspreker.
Meer mogelijkheden staan hier:
https://www.bol.com/nl/l/draagbare-radio-s-usb/N/4107+4278442558+45775/filter_N/4276267782/?view=list
Zoals de NDB30BK van Nikkei voor € 40,- incl. verzending.
Voorzien van DAB+: radiozenders zijn ‘kraak’- en storingsvrij.
Ik heb alleen radio’s kunnen vinden waar je een niet-draadloze koptelefoon op kunt aansluiten.
Er bestaan wel koptelefoons waar je een SD/MMC-kaartje met MP3-bestanden in kunt steken.
Toegevoegd op 07 november 2019 09:44: tekst
Plaatje bij antwoord
4 jaar geleden
TurfGraver
4 jaar geleden
Geen draadloos (Bluetooth? ) hoofdtelefoon.
Dit zal ook heel moeilijk worden.
Veel radio's met bt is alleen ontvangst (muziek streamen naar radio).
Maar er zijn ook draadloos hoofdtelefoons met een eigen zender.