De huidige niet.
De eerstvolgende nog uit te brengen versie (de tweede generatie AirPods) óók nog niet.

De verwachting is dat noise cancellation nog geen kans maakt in de versie die in de loop van 2019 uitkomt, en pas in een derde-generatie AirPods zal kunnen zitten die in 2020 zou moeten komen:
“Er gaan ook al een tijd geruchten dat Apple werkt aan AirPods met noise-cancellation. Maar net als bij waterbestendigheid geldt voor deze functie waarschijnlijk dat we deze pas in 2020 zien en nog niet op tijd klaar is voor de nieuwe AirPods van 2019.”
https://www.iculture.nl/apple-accessoires/airpods-2/

“Fully Revamped AirPods Coming in 2020
Apple is also said to be working on _third-generation AirPods_ that will be released in 2020 with a new design and perhaps improved water resistance that will allow the AirPods to hold up to “splashes of water and rain.” The AirPods aren't likely to be entirely water resistant, however, and won’t be able to be submerged in liquid. These third-generation AirPods are also rumored to include noise cancellation features and increase the distance that AirPods can be listened to away from an iPhone or iPad.”
https://www.macrumors.com/roundup/airpods/

Het gaat dus nog wel even duren.
.
Noise canceling gaat meer van de batterijtjes vragen, en is daarom nog zo snel aan de beurt:
“True, for those extra biometrics smarts we’ll have to wait longer, not to mention noise-canceling, which has battery implications and which therefore may require a whole new design.” (22 januari 2019 geschreven)
https://www.forbes.com/sites/davidphelan/2019/01/22/apple-airpods-2-may-follow-airpower-rumored-to-be-incoming-soon-release-date/#2e8fbf0a58ac
Opzichtig foutje; ik bedoel: Noise canceling gaat meer van de batterijtjes vragen, en is daarom nog _niet_ zo snel aan de beurt.