itunes downloaden

http://www.apple.com/nl/itunes/

in itunes via voeg bestand (los nummer), of voeg map toe (album in een map) je muziek van je HD laden

ipod aansluiten bestanden maar ipod slepen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou kunnen overwegen om het instructieboekje te lezen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om muziek op je iPod touch te zetten moet je inderdaad het programma iTunes installeren, daarmee kun je je muziek e.d. beheren en zo ook op je iPod touch zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via i-tunes i.d.d. via i-tunes rip je jouw cd's naar een mp3 formaat en als je dan je ipod op je computer aansluit zal via itunes de mp3'tjes er automatisch opgezet worden.
Hou wel je eigen muziekbibiliotheek bij want als je jouw ipod op een computer aansluit van iemand anders waar i-tunes opzit , zal jouw muziek eraf gaan en zijn muziek op jouw ipod worden gezet.