Zijn er muziekboxen waar je een USB stick kan insteken?

Ik zoek een kleine, draagbare muziekbox waar je ook een USB stick kan insteken. Veel boxen hebben tegenwoordig enkel nog maar een bluetooth aansluiten maar zijn er ook nog boxen met een USB aansluiting? De jbl boxjes hebben enkel een usb aansluiting voor apparaten op te laden (bv je gsm, enz) maar niet voor muziek van de usb af te spelen op het boxje. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Audio
16.1K
TurfGraver
5 jaar geleden
Verscheidene. O.a. van Caliber.

Antwoorden (1)

Ja, die zijn er wel, maar dan spreek je wel van een speaker met ingebouwde versterker.
Bijv.: CALIBER HPG407BT
jc54