Hoe zet je een bepaald geluidsfragment tussen 2 liedjes?

Ik wil net als bijvoorbeeld de HEMA, na een liedje in de winkel een bepaald geluidsfragment (automatisch) laten afspelen en daarna doorgaan met het volgende nummer.

Ik heb zelf geen winkel, maar voor sommige dingen vind ik het leuk, dus ik wil graag weten hoe je dit doet.

Mijn voorkeur gaat naar een gratis oplossing.

5 jaar geleden
in: Audio
1.4K
TurfGraver
5 jaar geleden
Met dj software zou je twee lijsten (1 met muziek en 1 met geluidsfragmenten) om en om kunnen laten afspelen.
Mogelijk dat er ook mediaspelers zijn welke dit kunnen.
Ruimtestation
5 jaar geleden
Welke DJ software raadt je dan het meeste aan?

Antwoorden (1)

Ik zou gewoon een afspeellijste maken in bijv, windows mediaplayer, winamp of wat je ook gebruikt, en tussen de nummers waar je dat wilt, die geluidsfragmenten als los nummer tussen plaatsen.