Hoe render ik mijn muziek goed?

Ik werk in FL Studio, met Kontakt met de libraries van Native Instruments (String, brass en woodwinds ensemble en solo dingen). Ik weet niet of het daar aan ligt, maar als ik mijn muziek af heb en hem wil renderen als mp3 bestand, doet hij dat wel, alleen als ik hem als mp3 terug luister, vallen sommige instrumenten zomaar ineens weg. Dan komen ze er weer bij. Dan valt er iets anders weg. Hetzelfde verhaal als ik hem als een .wav bestand render. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Ik zie graag een antwoord tegemoet.

5 jaar geleden
in: Audio
1.8K
TurfGraver
5 jaar geleden
Kijk eens of je ergens in je project automations er per ongelijk in heb gezet.

Antwoorden (1)

heb je een demo versie? dan kan het kloppen demo plugins die vallen soms weg voor een paar sec? ik gebruik Nexus dus idk hoe het zit met Kontakt enzo