De Sonos One heeft stembediening, maar deze functie wordt in Nederland nog niet ondersteund. Zodra het beschikbaar is kun je de Sonos One met je stem bedienen, bijvoorbeeld de speaker het volume omhoog te zetten als het geluid harder moet.

Daarnaast is er touchbediening. Als je langs de Sonos One loopt, zet je met één tik op de speaker het volume hoger of swipe je makkelijk naar het volgende nummer via de touchbediening bovenop de speaker.

De Sonos One heeft geen schroefbevestiging aan de achterkant. Hier bevindt zich de knop om de speaker te pairen aan het systeem. Hierdoor zijn de accessoires van de PLAY:1 niet geschikt voor de Sonos One. In de toekomst zullen er ophangbeugels beschikbaar komen voor de Sonos One.
paulus811