hoe komt er geluid uit de bluetooth speaker die wel gekoppeld is aan de platenspeler?

we hebben laatst de ION air LP platenspeler aangeschaft en we hebben hem nu aangesloten op een stereo instalatie en dit werkt goed. nou willen we ook wel is ergens anders muziek van de platenspeler kunnen luisteren, maar als we de platenspeler verbinden met de bluetooth speaker verbind hij wel maar komt er geen geluid uit de speaker. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
1.9K
TurfGraver
6 jaar geleden
Play/ pauze knop op bt speaker?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Doet de speaker het wel met een ander apparaat met dezelfde aansluiting ?

Antwoorden (1)

Het signaal uit de platenspeler moet eerst geschikt gemaakt worden om naar te luisteren, het moet eerst door en versterker.
jc54
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
De ION air LP heeft een bluetooth uitgang.
De bt apparaat zal signaal versterken en hoorbaar maken.