Hoe luister je met een JBL E45BT muziek met de audio remote cable?

Ik heb een JBL E45BT (Bluetooth koptelefoon) en wil graag muziek luisteren via mijn laptop, alleen die heeft geen goeie Bluetooth. Ik dacht: dan kan ik met het bijgeleverde kabeltje mijn koptelefoon aansluiten, alleen dan gaat mijn koptelefoon uit en krijg ik geen geluid. Wel kan ik het nummer op stop zetten en doorspoelen. Weet iemand hoe ik toch geluid kan krijgen? (Op de foto is mijn koptelefoon en het bijgeleverde kabeltje te zien!)

Picture for question
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
1.7K

Antwoorden (1)

Volgens de handleiding moet het mogelijk zijn om muziek te luisteren met behulp van de kabel, zelfs als de batterij leeg is. (Zie de FAQ in onderstaande link).
Dit zou impliceren dat het niet uit mag maken of je koptelefoon uit of aan staat tijdens het luisteren via de kabel. (Dit is het eerste waar ik aan dacht, dat de koptelefoon 'aan' moet staan, ook bij gebruik van de kabel).
Ik zou dus ook concluderen dat er iets mis is met de kabel dan wel de koptelefoon zelf. Ben je al in de winkel geweest waar je hem gekocht hebt? Als er nog garantie op zit zou ik zeker terug gaan. Als er geen garantie meer opzit kan je vragen of ze in ieder geval kunnen helpen om uit te sluiten wat er defect is.
Succes!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik ben nog niet teruggeweest, maar zal dat dan toch maar even gaan doen! Dankjewel!