Hoe heet dat mechanisme dat in een verjaardagskaart met geluid zit?

Je hebt speciale kaarten die, wanneer je ze opent een geluidje afspelen. Zou dat mechanisme los te koop zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
4.7K

Antwoorden (1)

Dit is een audio chip die je gewoon online kunt kopen. Op deze kan je zelf een geluid/muziekje opnemen via je telefoon en het hele mechanisme is inbegrepen. Dus je zet je eigen muziekje er op, plaatst hem in een kaart en je bent klaar.