Als ik op mijn computer oortjes of mijn headset in plug hoor ik alleen maar ruis en verder geen geluid kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
1.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Staat de slider voor headphone wel helemaal open op de mixer?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja alles staat helemaal open,
maar als ik geluid doe via mijn televisie scherm voor de computer heb ik wel geluid
TurfGraver
6 jaar geleden
Op welke uitgang zit de TV en welk gebruik je voor je oortjes?
Wel de juiste uitgang in je audio geselecteerd?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
de tv zit alleen via HDMI verder niets,
ik heb mijn koptelefoon in de groene uitgang
TurfGraver
6 jaar geleden
Welk besturingsysteem gebruik je?

Antwoorden (1)

Het zou kunnen zij dat u plug-in kapot is. Heeft u al aan uw kaprl gedraaid al hij inzat?

Toegevoegd na 1 minuut:
Kaprl is kabel