Hoeveel watt moet ik nemen voor goede harde geluid uit n soundbar of boxen of iets dergelijks ?

Ik wil nieuw boxen of soundbar of iets dergelijks kopen maar weet niet hoe het zit met hoeveel watt enz vandaar deze vraag

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
2.2K

Het beste antwoord

Met alleen speakers, boxen of sound-bar ben je er niet. Het gaat ook om de versterker die er voorstaat. Afhankelijk van het uitgaande vermogen van de versterker, moet ja daar de speakers, boxen of sound-bar aanpassen. Zorg voor over-vermogen bij de geluidsbronnen, maar ook weer niet teveel om eventueel vervorming te voorkomen. Laat je bij de aanschaf goed informeren en koop niet "zo maar iets" via een webwinkel.
jc54
6 jaar geleden
escape
6 jaar geleden
Een soundbar is een systeem met geïntegreerde versterker.
jc54
6 jaar geleden
Boxen niet......bij sound-bar is het aantal decibels ook afhankelijk van het vermogen.
TurfGraver
6 jaar geleden
En sensitivity van de luidsprekers...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel..bedankt voor de goede informatie