Ik kan geen video uploaden op instagram verhaal? (stories)

Ik wil een video plaatsen op mijn verhaal. Maar dat lukt niet, ik zie een tekst met "kan niet uploaden, probeer het opnieuw" maar een foto lukt wel? Opnieuw proberen lukt niet, opnieuw opstarten en herinstalleren lukt niet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
44.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem en ook al m'n telefoon opnieuw gestart en Instagram verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Als ik inlog op m'n andere account kan ik wel gewoon video's plaatsen in stories. Dus ligt niet aan mijn telefoon.. iemand n idee?

Antwoorden (2)

Misschien kan deze website je een beetje helpen? Kijk hier anders even rond in de reacties of je iemand ziet die het zelfde probleem heeft. Misschien helpt dat je verder.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
euhm kan liggen aan opslagruimte dat vol is of instagram misschien is verwijderen en terug installeren is ook een mogelijkheid anders als dat niet werkt kan het ook aan je gsm/tablet ofzo liggen dan kan je via je oplaadkabel je gsm aansluiten op je laptop/computer en dat dan importeren naar je laptop en het via dat erop zetten