hoe merk je dat je je boxen opblaast?

ik ben goed in boxen opblazen maar hoe merk je dat je ze te hard zet?
ik hou van veel bass maar bij een stuk van de muziek kan het goed gaan en soms een dikke bass dreun die alles kapot maakt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
TurfGraver
6 jaar geleden
Vaak is het de oversturing van de versterker (te weinig vermogen) welke de luidspreker (box is waar een klein kind in zit) opblaast.

Antwoorden (1)

Nou als je boxen opgeblazen zijn merk je dat echt wel want het gaat kraken het haalt het volume niet meer wat ie eerst halen het is niet meer helder het geluid