Ik heb sinds kort twee hoortoestellen. Nu kan ik niet meer fijn een hoofdtelefoon op hebben. Is hier een oplossing voor?

Ik wil graag, net als ik altijd deed, muziek luisteren etc. op mijn laptop zonder dat anderen er last van hebben... ;)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
1K
ronron1212
6 jaar geleden
Ga eens langs bij je hoorwinkel die kunnen je verder helpen. Er is veel ondersteunende apparatuur te koop.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedoel je zoiets https://www.hoorexpert.nl/hoorhulpmiddelen/tv-hifi-ringleiding-fm-infrarood/ringleidingsystemen/la-240-ringleidingversterker-50-m2/

Antwoorden (1)

Er zijn tegenwoordig hoortoestellen met ingebouwde bluetooth ontvanger. Zo heb je dus helemaal geen hoofdtelefoon meer nodig als het apparaat waarvan je luister ook bluetooth ondersteunt.

http://www.beterhoren.nl/hoortoestellen/bluetooth-hoortoestellen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Die apparaten worden niet vergoed door de zorgverzekering en kosten rond de 2000 euro. @MrTomaat
Dit is ook een oplossing
Verstuur de geluiden van computers en tablets draadloos via Bluetooth of via een snoer met mini-jack naar Streamer Pro
ronron1212
6 jaar geleden
Niet alle gehoor toestellen zijn hiervoor gemaakt de gehoor winkel weet dat precies.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb ondertussen dé oplossing. Een klein apparaatje dat je kan verbinden aan je pc/mp3-speler enz en wat het geluid daardoor rechtstreeks naar je hoortoestellen stuurt. Kost volgens mij iets meer dan 200 euro. Bedankt voor de reacties.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@meisje Link het even dan zet ik het in mijn antwoord. Kunnen anderen het ook makkelijk zien.
ronron1212
6 jaar geleden
@MrTomaat Fiscaal voordeel De ReSound LiNX 3D is een hoortoestel uit het topsegment. Het valt buiten de categorieën van het Hoorprotocol. Uw zorgverzekering zal het dus niet vergoeden. Maar de kosten van aanschaf zijn wél aftrekbaar van de belasting.
Je hebt het hier over een apparaat dat meer dat 2000 euro kost
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Link:
http://www.resoundpro.com/nl-NL/Hoortoestellen/accessories/micro-and-multi-mic