Hoe haal je alle losse nummers van een muziek album?

Hoi! ik ben een enorme Iron Maiden fan dus ik heb natuurlijk alle nummers op mijn telefoon. Alleen is er ook een programma die uit het album alle losse nummers kan detecteren, want als ik een specifiek nummer wil luisteren moet ik nou steeds door die albums gaan zoeken. En daar heb ik natuurlijk geen zin in. En om alle nummers nou te gaan downloaden duurt ook jaren dus kan iemand mij helpen?

Toegevoegd na 51 seconden:
Dus nogmaals ik zoek dus een programma die alle nummers uit het album halen zodat ik die in 1x op mn telefoon kan zetten!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
1.6K
TurfGraver
6 jaar geleden
Hoe heb je deze nu op de telefoon staan dan?
Wat was de bron?

Antwoorden (2)

Ik doe dat met iTunes, CD in computer en dan importeren naar opgegeven map. Je kan kwaliteit instellen of Wave formaat. Elk nummer wordt een bestand waar iTunes de Naam en overige info bij haalt uit een database.
Maar misschien zijn er ook andere methodes.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja maar ik heb samsung en alle muziek albums staan gwn op mn muziek app
TurfGraver
6 jaar geleden
Als wat?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
als mp3 bestand
TurfGraver
6 jaar geleden
1 grote? Tja dan zal je die mp3 in nummers moeten knippen en zorgen dat daarbij de juiste naam van de nummers wordt gevonden. Waar is die mp3 van gemaakt? CD? In dat geval zou ik de cd's opnieuw rippen maar dan in nummers (zo'n beetje elk media player kan rippen en een db raadplegen).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb alle albums gewoon van youtube gehaald
TurfGraver
6 jaar geleden
Er is wel (gratis) software (audacity bijvoorbeeld) welk gaten in de audio kan herkennen en in stukken knippen maar dan nog zal je zelf de info er bij moeten zoeken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oke kan je misschien uitleggen via welke knop ofzo audacity dat kan doen ik ben vrij bekend met het programma maar ik zou niet weten hoe die functie werkt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Youtube is leuk om eens naar te kijken maar de kwaliteit is vaak slecht.
TurfGraver
6 jaar geleden
Kwaliteit had hij bij mp3 al los gelaten. ;)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb alle iron maiden albums van youtube gehaald en met het geluidskwaliteit is NIKS MIS
TurfGraver
6 jaar geleden
Fijn dat je er tevreden mee bent mauricejuhh, daar gaat het om.
Maar knippen zal wel lukken dus maar labelen is wat anders.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
hoe bedoel je labelen
TurfGraver
6 jaar geleden
Elk nummer een naam geven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
oh ja.... dat zie ik dan wel haha
TurfGraver
6 jaar geleden
Hier een handleiding (in het Engels) hoe en wat.
http://manual.audacityteam.org/man/splitting_a_recording_into_separate_tracks.html
Stap 3 zou ik persoonlijk overslaan.
Succes.
Je kunt met windows media player de cd rippen.