Bestaat er een programmaatje dat noten/tonen hoort en vervolgens omzet in leesbare noten? (Bijv. bladmuziek)

Je hebt apps om instrumenten te stemmen, daarbij zie je de toon die wordt gespeeld op het scherm.
Kan dit niet ook sneller achter elkaar, en dat het dan ook geregistreerd wordt? Dat je in noten kan zien welke tonen en worden/werden gespeeld.
Zo kan je daarna een liedje makkelijker naspelen. Dat is veel makkelijker dan noot voor noot proberen en priegelen.

Weet iemand of dit bestaat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Audio
1.2K
TurfGraver
7 jaar geleden
Je kunt het wel opnemen en dan omzetten. Als het tenminste monofonisch is.
TurfGraver
7 jaar geleden
Meer informatie in reactie bij antwoord van Amadea. Helaas verwijderd zij deze als antwoord niet juist is.... :/

Het beste antwoord

Ik heb er ook al eens naar gezocht maar nooit iets werkends gevonden.
Kwam wel zojuist dit tegen. http://www.neuratron.com/audioscore.htm

Of dat wat is geen idee.
Zo te zien kan je het gratis proberen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel, ik kijk even.