Wat is een goede en niet al te dure Bluetooth speaker?

Ik ben opzoek naar een goede bluetooth speaker voor niet teveel geld, in de winkels krijg je allemaal adviezen voor de meest dure speakers. Ik denk dat er wel een goed apparaat moet zijn voor niet al teveel geld. Ik ben in het bezit van een Salora speakertje, geen slechte kwaliteit maar helaas helemaal niet hard. Ik ben toch naar iets opzoek die je buitenshuis ook degelijk kan gebruiken zonder dat iedereen met de oren aan de speaker geplakt zit. Het maakt niet zo heel veel uit hoe groot/onhandig die is, ik ben niet zo veel eisend, zo hoeft hij niet allemaal foefjes te hebben het enige wat hij moet kunnen is: Hij moet een groot bereik hebben zonder dat het de geluidskwaliteit veel wordt aangetast, en een redelijke prijs hebben, het liefst onder de €100,-- maar voor een echt goede speaker mag er wel wat over heen. water/stootvast hoeft ook niet perse (De JBL serie ken ik al!)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
paulus811
8 jaar geleden
Waarom geen gebruikte Bose Sounddock II met een losse bluetooth audio adapter van bijvoorbeeld Logitech? Dat vind ik nog steeds een van de best klinkende portable speakers die er zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
X-Mini heeft wel goed klinkende budget-speakers. Nou moet je geen volledige installatie verwachten. Anders even kijken bij Action, of uit China halen.

Antwoorden (2)

Den creative airwave speaker kost maar €30 euro en het geluid is heel goed naar mijn mening.
http://tweakers.net/pricewatch/379329/creative-airwave-groen/specificaties/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/mifa-f4-bluetooth-speaker-lichtgewicht-antraciet/9200000032061818/
Op bol.com verkopen ze veel goede speakers
deze speaker van de link helemaal bovenaan vind ik best goed.
hij is makkelijk mee te nemen en is niet zwaar.