Kan ik een bekabelde radio aansturen met een wifi tablet?

Ik heb een yamaha receiver met bedraad internet,nu wil ik met een wifi tablet en app deze aan gaan sturen,kan dat wel?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Dat kan alleen als de radio ook wifi heeft, en aangezien je schrijft dat de radio bekabeld is, denk ik dat dit niet het geval is.
jc54
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel,daar was ik ook al bang voor,dan moet ik eerst een los Yamaha wifi kastje kopen,net als Bleutooth,die heb ik dan al.
Of gaat het misschien via dat?
Want die tablet heeft ook bleutooth.
En wat veroorzaakt pcm geluidstoringen,bij Netflix en Internetradio hoofdzakelijk?
Ik gebruik de dikke Cat7 computerkabels en HDMI Pro kabels van 1.4
Beiden zijn 10.000mb ps,en 1000hz.
Nogmaals dank.