Kan ik meerdere bluetooth audio tegelijk gebruiken?

Ik wil graag 3 verschillende muzieksystemen tegelijk aansturen via bluetooth. De vraag is dus of er iets als een bluetooth hub bestaat die alle drie de apparaten tegelijk aanstuurt. Ik wil dus eigenlijk via bluetooth muziek tegelijk streamen naar 3 apparaten. Een soort Sonos idee dus, maar dan zonder Sonos;)
Heeft iemand een idee, suggestie of oplossing?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
1.6K

Het beste antwoord

Je kunt op elk muzieksysteem een bluetooth adapter (van Logitech is een prima ding voor niet teveel geld, rond 25 euro) aansluiten en van één bron naar de drie systemen streamen.

Je kunt ook 1 bt adapter nemen als de apparaten een beetje in de buurt van elkaar staan. Je moet dan de uitgang splitsen naar 3 uitgangen. Ik heb een dergelijk kabeltje (splitter 1 x cinch > 3 x cinch) niet kunnen vinden, maar als je een beetje handig bent soldeer je het zelf in elkaar.
paulus811
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi Paulus, bedankt voor je reactie.
Maar kan ik bijvoorbeeld ook 3 bt-adapters van Logitech tegelijk aansturen , op wat voor manier dan ook?
Alvast bedankt! André
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor de moeite!
Gr, André