Wat is een alternatief voor de iPod Classic?

Ik ben opzoek naar een alternatief voor de iPod Classic. Ik ben namelijk in het bezit van een erg grote muziekbibliotheek. Helaas is de iPod Classic niet meer te vekrijgen. Zijn er alternatieve muziekspelers met grote opslag?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
1.4K
Ritsuka
8 jaar geleden
wat is 'groot'? hoeveel gb heb je nodig?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
160gb, liever meer
paulus811
8 jaar geleden
Mijn iphone heeft 128gb, maar zelfs dat is dan te klein. Voorzover ik weet is het tegenwoordig allemaal flash geheugen, de classic had een harde schijf. Wellicht in het gebruikte circuit?

Antwoorden (2)

Misschien een android telefoon met groot micro-sd kaartje?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zijn alternatieven maar die zijn redelijk onbekend. Je zou bijvoorbeeld een FIIO X5 kunnen nemen. Een audio-speler zonder ingebouwd geheugen maar met twee micro-sd-slots. Je zou hier dus twee kaartjes van 128gb in kunnen hangen, dan heb je een totaal geheugen van 256gb.