waarom doet mijn geluid het niet op windows 10?

ik heb nu sinds ongeveer een week windows 10, maar toen ik hem gister gereset heb deed mijn geluid het opeens niet meer. ik probeerde een liedje af te spelen en ik kreeg: "foutcode 0xc00d36fa" in beeld ik heb al op internet gezocht maar kan niets vinden dus ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen. ik heb ook al geprobeerd om op het geluid pictogram te drukken en op geluidsproblemen oplossen geklikt maar er stond dat er geen fouten waren gevonden.
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
2.2K

Het beste antwoord

Op windowscentral staat de volgende erg simpele procedure beschreven:
-Rechterklik op het geluidsicoontje in je systeemvak (rechtsonder in desktop).
-Klik op 'Afspeelapparaten'
-Selecteer je afspeelapparaat
-Klik op 'Eigenschappen'
-Ga naar het tabblad 'Geavanceerd' en
-Klik op 'standaardinstellingen herstellen'

Hth,
Sando
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Helpt helemaal niet! Nog steeds geen geluid

Andere antwoorden (2)

Ik heb hetzelfde gehad. Na installeren van alle laatste windows updates doet het geluid het weer.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer nieuwe drivers te downloaden voor je geluidskaart. Als je een laptop hebt google op je modelnummer in combinatie met soundcard drivers.