maakt het uit als ik mijn auto speakers andersom plaats?

Mijn deur auto speakers hebben het helaas begeven. Toevallig heb ik van mijn vorige auto nog 4 auto speakers van het merk pionier over. Dit betreft speakers van 15 cm (voor) en 13 cm (achter)

Echter passen in mijn huidige auto (Colt jaar 2000) voor speakers van 13 cm, en achter van 15 cm. Ga ik een groot verschil merken als ik de speakers voor aan de voorkant, aan de achterkant zet? En dan de achter speckers aan de voorkant?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
je kunt het toch zo regelen op je apparaat dat je de juiste instelling hebt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je radio de instelling fader heeft kun je het geluid van de speakers voor en achter apart instellen, daarna hoef je alleen de volume knop nog maar te gebruiken. Ik zou daar niet zo bang voor zijn
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Daar merk je niets van. Ik zou er wel op letten, dat alle speakers in fase staan in verband met de lage bassen.

Antwoorden (1)

Nee daar merk je weinig van de grote speakers geven in theorie meer laag maar dat ben je nu al niet gewend dus mis je niks