hoe maak je een bluetooth speaker ?

ik wil graag een eigen bluetooth speaker maken maar ik weet niet hoe het moet ik heb ook al op google gekeken maar daar vind ik niet echt iets wat handig is kan iemand mij helpen ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
2.7K

Antwoorden (1)

Je zou gebruik kunnen maken van deze ALDI Bluetooth Adapter voor EUR 14,99. Die kun je aansluiten op je versterker met speakers. Ervan uitgaande dat je reeds een versterker en speaker box hebt. Is dit niet het geval, dan zou je met een autoradio, een 12v gelijkstroom transformator en een stel speakertjes zelf een Boombox kunnen bouwen. Of je dan uiteindelijk goedkoper uit bent dan met een JBL Charge-2 (EUR 120,=) is natuurlijk de vraag.

Toegevoegd na 5 uur:
Indien je van een oude autoradio een speakerbox wilt maken lees dan antwoord op vraag hieronder:
http://www.goeievraag.nl/entertainment-muziek/muziek/vraag/555849/mobiele-speakerbox
Plaats de bluetooth adapter aan de AUX ingang van de autoradio en je hebt een bluetooth speaker.

Toegevoegd na 1 dag:
ik zag gisteren dat de ALDI bluetooth adapter (merk Envivo) nog eens in prijs is verlaagd, dus de weekaanbieding van EUR 15,- is na afloop van de actie nog eens verlaagd naar 7,50. Ik heb er een meegenomen want mijn eigen versterker heeft geen bluetooth. Het werkt goed.