Is er een radio/cd-speler met koptelefoonaansluiting, (ingebouwde) microfoon en evt. cassettedeck te koop?

Ik wil voor mijn dochter graag een radio/cd-speler kopen waarmee ze luisterboekjes kan lezen. Omdat ze een nogal luidruchtig broertje heeft, zou het fijn zijn als ze dat af en toe met een koptelefoon op kan doen. En last but not least zou ik haar het genoegen willen laten smaken van het maken van je eigen radioprogramma's... die ze dan op kan nemen op een cassettebandje. Liefst via een ingebouwde microfoon. Ik heb me vroeger úren vermaakt met zo'n ding, maar helaas kan ik er nu niet zo makkelijk een vinden met al deze opties. Vooral de microfoon ontbreekt nogal vaak. Weet iemand of zo'n ding ergens te koop is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
2.6K

Antwoorden (2)

Dit is typisch iets wat je nog kan vinden in tweedehands winkels.
of wellicht kan je in je lokale Facebook groepen met "weggeef spullen" ruil groepen eens omkijken of vragen of iemand iets heeft.?

Geloof me te kust en te keur en meestal nog vlakbij de deur ook nog
ligt er aan waar je woont.
die lokale groepen schieten als paddestoelen uit de grond.

erg handig
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt! Ik heb gezocht op Marktplaats (maar nog niks gevonden) en Facebook heb ik niet. Ik blijf MP gewoon in de gaten houden. Wie weet!
capthavoc
8 jaar geleden
Misschien kunnen buren, vrienden en kennissen wel op FB kijken
moet lukken
Jazeker, de: HD-I CDB 242 (Disco Sound System). bevat CD speler, 3,5 mm jack voor koptelefoon en ingebouwde mic. Ook bevat deze radio en een ingebouwde cassettespeler, incl. recorder van audio op radio, cd en mic. Opname komt op cassette.