Hoe sluit ik een 600W subwoofer aan op een radio die 70W geeft op de subwoofer poort?

Ik heb een stereotoren, die max 70W geeft op de subwoofer poort. Hoe kan ik hier een 600W subwoofer op aansluiten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor subwoofer is het?
Actief of passief?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Passief
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als impedantie (weerstand) overeenkomt kun je hem aansluiten maar..
Pas op dat je de versterker niet te hard zet!
Hierdoor kun je de sub opblazen.
(Als geluid vervormt klinkt zachter zetten)
Een versterker van 900W zou fijner zijn voor deze sub.

Antwoorden (1)

De kabeltjes aansluiten en je hebt al een mooie bas. Het maximale rendement haal je er pas uit als je een na-versterker gebruikt van max. 600 watt.
jc54
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet te hard zetten anders blaas je de speaker op..