kan je mp3 op dvd-r branden en afspelen op dvd-speler?

is het mogelijk om mp3 bestanden op een dvd+r schijf te branden en dan af te spelen in een dvd-speler ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
4.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je DVD speler mp3 kan lezen wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja dat kan die, waarmee kan ik het makkelijkst de mp3 bestanden branden ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een brand programma (afhankelijk van besturingsysteem).
Gewoon als data er op branden.

Het beste antwoord

Ja dat kan je. Je maakt een mp3 schijf via een brandprogramma. Daarmee kan je de schijf ook afspelen tegenwoordig op een dvd speler. Mocht dat je niet lukken, maak dan een data schijf. Ook deze worden wel gelezen door dvd spelers.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tuurlijk. Ten eerste kunt u een aantal mp3-bestanden te krijgen. Gewoon downloaden van Amazon of wat muziek sites: http://www.apowersoft.nl/sites-gratis-mp3-muziek-downloaden.html. Gebruik dan de de DVD-brander om MP3's te branden. http://www.techsupportalert.com/best-free-cd-dvd-burning-software.htm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb 8 dvd's gebruikt/verbruikt met branden een geen een deed het ?!
toevallig vandaag cd'tjes gekocht en deze doen het in een keer.