Wat voor versterker heb ik nodig?

Ik heb van een vriend de infinity refrence 31 mk2 boxen gekregen. Ik heb totaal geen verstand van wat ik nodig heb. Het liefst een tweede hands of een niet zo dure.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoek een versterker met een impedantie gelijk of kleiner dan 6 ohm en per kanaal een vermogen van rond de 50 Watt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En nog een speciaal merk wat goed is ? of maakt dat niet veel uit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar waar het verschil maakt zal het ook je budget raken.
(Los van de vraag of die verschillen dat geld waard zijn.)
Gezien je opmerking 'niet zo dure' maakt het niet veel uit. :)

Het beste antwoord

Het zijn vrij simpele speakers van 8 Ohm. Zorg ervoor dat je een versterker hebt die dat ook kan uitgeven. Met een simpele stereo versterker kun je al klaar zijn.

Toegevoegd na 1 uur:
Edit: Niet 8, maar 6 Ohm...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk nog eens. :)
http://911manuals.com/preview/Infinity/REF-31-Mk2-S-EN1-906-INF.png
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm, dan was mijn Google search wat te vluchtig.... :)