Welke speaker hoort het best bij mij?

Oke ik probeer het duidelijk uit te leggen.
Ik ben erover uit dat ik een van de volgende 2 speakers wil gaan kopen
-Jbl Flip
-Bose soundlink mini

Ik wou eerst de jbl gaan kopen maar iemand zei dat ik ook best een soundlink kan kopen en dat die beter zijn.
Maar een vriend van mij heeft de jbl flip waar ontzettend goed en hard geluid uit komt.
Wie heeft ervaring met de bose soundlink mini? En zou de info kunnen geven over
-hoe hard hij gaat
-de geluidskwaliteit
-de BAS
-de accu

Alvast bedankt

Oja, ik luister vooral dubstep en trap muziek

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
paulus811
9 jaar geleden
Bose heeft een hele nieuwe Soundwave serie. Daar zou ik eerst eens naar luisteren. Ik heb de soundlink gehoord en was niet bepaald onder de indruk. Voor die prijs is wel iets beters te koop zoals de sounddock 3 van bose.

Antwoorden (2)

Let wel: is "hard gaan" wel echt belangrijk voor je? Of is een onvervormd en natuurlijk geluid belangrijker? Tolereert je omgeving dat je onbeperkt hard gaat?

De JBL kun je kopen voor ongeveer 80 euro, de Bose voor 200 euro.
Heb je voor jezelf een budget vastgesteld?
Ben je bereid om nog meer te investeren?
Indien een hoger budget, kijk eens naar de link.

Advies is om zo-wie-zo de speakers te gaan beluisteren en dan zelf een oordeel te vormen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een ding weet je zeker met Bose en dat is dat er geen grotere rotzooi bestaat waar je veel te veel voor betaald.