Hoe synchroniseer ik mijn iPod nano met iTunes?

Ik heb een iPod nano, maar sinds ik een nieuwe laptop heb weet ik niet meer hoe ik liedjes die al op mijn iPod staan in de bibliotheek van iTunes krijg.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Dit zou te vinden zijn op de website van Apple, of de FAQ van iTunes.
Volgens mij als je hem aansluit op je laptop opent iTunes, met een menu voor het synchroniseren van je iPod.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kon dit zo gauw niet vinden. Als ik in iTunes op synchroniseer klik dan wil hij alle liedjes die op mn iPod staan eraf halen en dat is nou net niet de bedoeling.