Wat is de standaard apparatuur die een (kleine) concerthal moet leveren voor een concert?

En wat gaat dat ongeveer kosten als je dat aan wilt schaffen. Voor zover ik weet moet je microfoons, een mixer, een PA ser en stagemonitors hebben. OOk een paar lampen en reserve kabels zijn handig. Is er nog iets ESSENTIEELS, wat ik mis? En wat zijn dus ongeveer de kosten wanneer je ze kopen wilt. De plek is buitendeurs (zuid-amerika) maar niet al te groot. Zo'n 40 bij 20 . Hartelijk dank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Hier in BelgIë worden gewoonlijk firma's ingeschakeld die al het materiaal verhuren. Kleine zalen hebben geen of weinig eigen materiaal, en voor ieder optreden zijn de eisen anders, daarom is huren een alternatief.