wat zijn alle functies van deze mengpaneel?

Ik wil graag weten wat elk knopje is .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat staat er toch bij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja klopt maar ik weet niet wat stereo processing is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Google
Google is een zoekmachine van Google Inc. voor documenten op het wereldwijd web, gelanceerd in 1997 door twee promovendi aan de Stanford-universiteit, Larry Page en Sergey Brin Is een hele mooie uitvinding waar veel op te vinden is.....

Antwoorden (1)

Hi, het is een powered mixer, dwz. dat er een versterker is ingebouwd. Je kunt dus direct twee speakers aansluiten. Je hebt acht mono inputs met mic preamp en twee stereo, dus in totaal zestien. Verder ingebouwde effect unit. Leuk ding voor een oefenruimte voor een band bijvoorbeeld. Wat wil je ermee?

Toegevoegd na 40 seconden:
Sorry, zes mono en twee stereo inputs.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou ik bedien het geluid voor playbackshows op school maar ik krijg heel slecht geluid door de speakers, moet ik misschien de tulp ergens anders inzetten? Of ik heb de speakers niet goed aangesloten dat ik ze rechtsboven in moet doen .