Waaruit bestaat een complete dj set? Wat zijn de beste merken? Er zal voornamelijk vinyl gedraaid worden. Ook tips voor (online) winkels zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar wil je het voor gaan gebruiken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is zowel voor hobby en (semi)professioneel gebruik. Gewoon een basis (compleet) is voorlopig genoeg.

Antwoorden (2)

Geld geen bezwaar is Pioneer djm 900 nexus (mengtafel) cdj2000 nexus (cd-spelers) en als pick-up een technics sl-1200 maar dit is de top dus ook erg duur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Qua geld moet het niet te gek worden natuurlijk. Maar ik ga wel voor kwaliteit. Wat is er nodig. De basis. Dus mengtafel, draaitafels... wat nog meer?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Boxen ,bekabeling ,dj meubel ,legale muziek een hele lijst dus
Een dj set bestaat uit 1 mixer en 2 cd spelers. Met de mixer regel je de toon hoogte en volume enzo op. En met de cd spelers kan je effecten, loops en nog veel meer maken.

Pioneer is een goed merk maar erg duur verder is de American Audio Radius 3000 media speler een goede cd speler (zonder mixer dus)

Bax-shop.nl is een erg goede site.