mijn Sennheiser HDR120 laadt niet meer op. Moet ik hem nu weggooien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
4.6K

Het beste antwoord

Negen van de tien keer zijn de oplaadbare batterijen defect en houden ze de lading niet meer vast. Dat gebeurt soms al na een paar honderd keer opladen. Gezien dit type al bijna 4 jaar op de markt is, zou dat best eens het geval kunnen zijn.

De koptelefoon maakt gebruik van 2 AAA oplaadbare batterijen die eenvoudig te vervangen zijn. Je kunt deze overal kopen, bijv. bij de Aldi 4 voor 4 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wel de juiste 'type' oplaadbaar nemen.
(Zelfde als er in zit.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
idd. Er zitten oplaadbare batterijen in van het type AAA Ni-Mh.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+1 :)

Andere antwoorden (1)

Probeer het eens met een andere oplader (des noods van een ander merk) (goedkope bv) dan weet je of je hem weg kan gooien of niet. Is hij echt stuk? Zet hem dan op marktplaats voor gratis af te halen (of verzenden) zodat iemand die hem denkt te maken hem kan overnemen (is minder zonden dan dat ie in de prullenbak verdwijnt en vaak kan iemand er nog wel wat mee dus is die genen ook gelukkig;)