Welke gaat harder? De Monster clarityHD 100 of de Logitech S715i?

Welke van de twee gaat harder qua volume?
Ik had gelezen dat de logitech als je hem niet op netstroom aansluit veel power (bass) en volume verliest, ik wil hem gaan gebruiken voor bij het voetballen dus hij moet wel hard kunnen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal de buurt blij mee zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb niet veel aan dit antwoord, ik woon afgelegen en voetbal op een veld waar niemand in een straal van 200m woont dus die zullen er geen last van hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pfff gelukkig maar. :)
Was ook geen antwoord maar een reactie.
Maar eh, ik zeg uitproberen. Specs zeggen niet zo veel. En ik heb ze niet beide.

Antwoorden (1)

Dit kun je alleen maar te weten komen door het te proberen. De luidheid van deze apparaten kun je niet uit de specs aflezen. Maar voor bij het voetbal zijn deze dingen gewoon totaal niet geschikt. Ik kan me ook niet voorstellen dat je er wat van hoort. En dan heb ik het niet eens over het gegeven dat op vol volume, de accu het niet lang uit houdt.

Voor dit soort gebruik moet je echt naar een grotere set kijken en iets als de Lenco PA-80 of de TDK Cube 2.0, die een stuk duurder zijn (170-200) overwegen.

Voor rond de 100 Euro toch veel volume kan alleen met bepaalde PC-setjes zoals de M-Audio Studiophile AV 40 maar die zijn weer minder fijn om mee te nemen omdat ze uit twee delen bestaan. Al zou je dat natuurlijk kunnen oplossen door ze aan elkaar te plakken. Maar je hebt ook een externe stroomvoeding nodig, wat natuurlijk in de meeste gevallen een probleem is bij het voetballen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord, maar mijn budget is 110 euro. Heeft iemand misschien nog tips voor andere speakers die toch redelijk portable zijn(in een schooltas kunnen) en hard kunnen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je de mogelijkheid om een externe stroombron aan te sluiten? Of moet het echt op batterijen/accu?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb niet de mogelijkheid voor een stroombron, hij moet dus op accu batterijen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan denk ik dat je met de Logitech S715i toch de beste optie hebt....
Maar ideaal is het niet. Het is bedoeld voor de achtertuin of op een balkon oid, maar in een gymzaal, of zeker buiten, zal het bereik niet al te best zijn.