IK zit op een zolder en heb een 5.1 surround hoe kan ik die het beste plaatsen bij mijn cumputer?

Ik zit op zolder voor een bureau en ik heb een 5.1 serround set ik game graag maar nu ik op zolder zit zijn de kabels te kort en wil ik het graag weg werken
dus nu is mijn vraag kan ik gewoon de 2 achterste op de muur achter mij plaatsen de afstand van mijn bureau tot de plek waar mogelijk de speakers geplaatst kunnen worden is 3,50 meter

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor. Dat kan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is prima! Zeer waarschijnlijk kun je de sterkte van het geluid van de achterspeakers verhogen/ aanpassen. Misschien voor de 'totale beleving' een goede tip

Antwoorden (2)

De midden speaker voor het beeldscherm de 2 voorste luidsprekers naast het beeldscherm niet stijf tegen een en de 2 achterste inderdaad schuin achter je plaatsen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is prima. Mocht je vinden dat de achterste speakers niet goed hoorbaar zijn, kun je gewoon met de het volume spelen. Per speaker kun je dit apart instellen. Kijk hiervoor de configuratie van je geluidskaart in.