Ik ga een versterker voor een gitaar kopen, maar ik heb geen idee wat voorn kabels ik daarvoor nodig heb, wil iemand ma astublieft helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Eigenlijk heb je nauwelijks kabels nodig. Naast je netvoedingskabel heb je alleen een gitaar kabel nodig. Dat is een kabel met twee maal een 6.5mm jackplug er aan. Uiteraard kan de verkoper die je de versterker verkoopt je ook de juiste kabels meegeven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thx
Als je verstandig bent, neem je je gitaar mee naar de winkel. Want alleen met jouw eigen gitaar kun je de klank van de versterker goed beoordelen. De verkoper komt vervolgens wel met het juiste kabeltje aanzetten.

Toegevoegd na 2 minuten:
PS: dat zal waarschijnlijk zo eentje zijn: http://www.thomann.de/nl/cordial_cti_3_ppsw.htm