Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zijn de beste bass oordoppen onder de 100 euro?

niet voor thuis gebruik. ik heb nu een sennheiser koptelefoon met genoeg bass, maar ben nu op zoek naar oordoppen. met 3,5 mm insluiting voor mobiele telefoons

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
847

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan eens naar het merk Xears kijken. Dat zijn oordopjes van goeie kwaliteit. Met echt super bass erin. En ook geschikt voor allerlei soorten muziek.
Ik heb de XPA2 PRO. Met verschillende filters en afneembare kabeltjes. Ze staan op de Xears site voor 149 euro. MAAR...... Je kan ze kopen voor 38 euro incl verzendkosten. Mail degene van de site en je krijgt een kortingscode. Daarmee kun je op de duitse site de oordopjes kopen voor 38 euro. En je hebt ze echt binnen 2 dagen in huis.
Ik gebruik ze ook. Ik heb eerst de Monster Turbine gehad. Maar deze hebben gewoon nog meer bass en gaan ook erg hard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beats by dr dre , Die hebben goeie bass het kost $ 129.95 dollar dat wordt 98 euro

http://www.beatsbydre.com/earphones/beats-tour/beats-beatstour,default,pd.html

je kunt het best bij de officiele site kopen. Daar zijn ze het goedkoopst

veel suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding