Hoe kan het dat mijn radio de cds op het laatste nummer biet stopt?

Ik heb een radio, maar bij het laatste nummer van CD stopt hij niet maar begint hij weer bij nummer 1. Aan wat dit kan liggen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry voor de spelling in de titel

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry voor de spelling in de titel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Misschien erg simpel van mij, maar het klinkt alsof hij op "REPEAT" staat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar zou ik deze optie kunnen vinden? Ik heb namelijk alle knopjes gekeken en ik weet eigenlijk ook niet echt hoe ik in het menu kom. (als die er al in zit)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://pdf.crse.com/manuals/3095518821.pdf
Pagina 48 knop 20.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inmiddels is het gelukt, ik heb het via de afstandsbediening gedaan via die repeat mode! Bedankt voor jullie hulp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit was de oplossing! Bedankt!