Weet iemand een goed docking station voor iPhone 4S met hard geluid en goede bass?

Het liefst niet meer dan 200 euro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hard geluid = leuk vinden om een gehoorapparaat te krijgen.

Het beste antwoord

Het is geen docking station maar een bluetooth speaker met accu.

De JBL Flip. Helemaal super om mee te nemen naar barbecues en dat soort spontane feestjes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je toch echt een dock wil zou je kunnen zoeken naar een (gebruikte) harman kardon go play. Komt ook super geluid uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Koop een Bose Soundock II en je hebt een van de beste iphone speakers die er is. Ben geen Bose fan, maar dit ding is geweldig.
paulus811
11 jaar geleden
Een philips boxs is heel goed. De draagbare.