kan ik http://www.beatsdremonsternederland.biz/ vertrouwen?

Ik ga en beats koptelefoon kopen, en ik heb hier en site met een leuk prijsje... maar het is bijna te goed om waar te zijn... Kan ik het vertrouwen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Nee, Hartstikke nep.
Die dingen zijn veel te laag geprijst, dus kun je er van uit gaan dat die dingen nep zijn.
Koop ze gewoon netjes bij Coolblue of BOL.com dan zit je altijd goed.

Toegevoegd na 4 minuten:
Die dingen kosten als je een beetje goed onderhandeld 25 Dollar per stuk, en ze worden aangeboden op dit soort dubieuze sites voor prijzen zoals 100 euro.
Dit betekent dus dat je voor een neppe een veel te hoge prijs hebt betaald.
Gewoon bij een erkende verkoper halen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Typfout, Die dingen kosten als je een beetje goed onderhandeld 25 Dollar per stuk INKOOP.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet wel een site waar je goedkoope en orginele beats kan krijgen namenlijk: http://twanstore.jimdo.com/

ik heb daar ook mijn beats gehaald en ze zijn echt.