Kan ik dit apparaat 'draadloos' maken?

Ik heb een stereo installatie en ik wil deze kunnen laten draaien zonder dat de stekker in het stopcontact zit. Kan dit met een accu en waar moet ik die kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Het kan met een accu en een 12/220V omvormer.
Een gewone autoaccu volstaat waarschijnlijk voor enkele uren muziek (afhankelijk van de grootte/het vermogen van de installatie).

Reken voor een accu op 60-100 Euro, voor een omvormer 25-75 euro afhankelijk van het vermogen.

Als je heel veel geluk hebt, en heel handig bent, kun je een gelijksspanningsaansluiting naar buiten uitvoeren op je apparaat en daar direct een geschikte accu op aansluiten. (Maar door je vraag geef je aan dat je waarschijnlijk niet de juiste kennis en ervaring hebt)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan idd met accu en omvormer, waar schijnlijk is een betere oplossing een autoradio, de boxen kan je daar ook op aansluiten.