Waarom kan ik mijn hercules MK4 niet gebruiken met virtualDJ pro 7?

ik heb een MK4 van hercules maar ik ik hem niet gebruiken op mijn iMac, zelfs niet met virtualDJ pro 7.
Ik kan wel via mijn console naar de muziek luisteren die ik draai in virtualDJ pro7 als ik oortjes in de mini jack aansluiting stop aan de achterkant maar ik kan virtuaDJ niet besturen met mijn console.
Weet iemand hier een oplossing of een rede voor?
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.1K

Antwoorden (2)

Je moet bij de instellingen in virtual DJ aangeven dat je een andere geluidskaart wil gebruiken. Daarbij zou het kunnen dat je hem nog anders moet mappen, ook in de instellingen zodat de knopjes op de controller de dingen laten bewegen op het scherm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat laatste wat u zei wil dus niet lukken bij mij ;(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij geeft lampjes? Kabels zitten allemaal goed? Je kunt bij de knoppen configuratie ook aangeven dat je geen toetsenbord gebruikt dacht ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In VDJ moet je inderdaad de boel mappen.
Pagina: 43 en verder.
http://www.virtualdj.com/images/pdf/VirtualDJ%207%20-%20User%20Guide.pdf
Zoiets had ik ook, maar dan bij de onbetaalde versie. Ik moet nu nog een programma installeren die het wel doet, weet jij er een?