hoe kan ik mijn alarm van mijn telefoon door mijn speakers krijgen?

Beste mensen,

Ik heb een enorme moeite met opstaan en kan serieus door een kanon heen slapen. Ik heb dus een harde wekker nodig. Ik heb de Medisana wake up light al alleen is dit helaas niet genoeg...

Nu wilde ik het alarm van mijn telefoon door mijn stereo laten afspelen. Ik kan ze namelijk met elkaar verbinden.

Het vreemden is echter dat ik wel muziek kan luisteren via mob->stereo, alleen niet mijn alarm.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.4K

Het beste antwoord

Als je echt al het signaal van je telefoon naar je stereo krijgt, dan zit de oplossing wellicht in de instellingen van je telefoon.

Een andere oplossing zit niet in je telefoon, maar in een trilwekker. Je kunt naar lawaai ook wakkerworden van trillingen, zie ook de link voor een voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan het omzeilen: kopieer het alarmgeluid naar je bestandsmap met muziek. Kies voor alarm nu: muziek-bestand, dan word je wakker met het alarmgeluid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn kabels te koop oa bij Media Markt voor 6 euro.
Ze zijn vast ook wel ergens anders te koop.

het is en stereo geluidskabel om bijvoorbeeld je telefoon op je geluidsinstallatie aan te sluiten.
Dit is een mannetje-mannetje kabel.

Werkt ook perfect op de autoradio en een mp3 speler oid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn telefoon al op mijn stereo aangesloten. Ik kan gewoon via mijn stereo muziek luisteren, alleen gaat het alarm gewoon via mijn telefoon speaker