Het moet via iTunes het kan niet anders ik heb zelf ook een iPod nano en ik kan er alleen muziek opzetten via iTunes je kan gewoon je muziek wat je op je pc hebt staan in iTunes zetten du je hoeft niet pese te betalen voor muziek je kan het ook ergens anders downloaden (gratis) en dat in iTunes zetten geen enkel probleem!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er bestaat een programmatje genaamd sharepod(freeware) alhier te downloaden: http://www.getsharepod.com/
Snap niet waarom Apple dingen altijd zo moeilijk moet maken maar met dit programmatje heb je het zo voor elkaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via itunes proberen ?