wat is een WPA-sleutel?

Toegevoegd na 6 minuten:
waar kan ik die vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
39.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een router?
Cryofiel
11 jaar geleden
Sleutels vind je vaak onder de deurmat of onder een bloempot die naast de voordeur staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat hij daarmee verbinding probeert te maken, inderdaad. Meestal staat hij, als je 'm nog niet gewijzigd hebt, onder de router.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Cryofiel :-)))))))))))))

Antwoorden (3)

Een wachtwoord om je draadloos netwerk te beschermen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WPA is 1 van de verschillende methodes van encrypty van het draadloze netwerk. De code hiervan is meestal te vinden op een sticker op de router. Als deze echter een keer gewijzigd is zal je in de router moeten gaan om de code te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een wpa sleutel betekent Wi-Fi Protected Access sleutel welke nodig is om je draadloos netwerk te beveiligen.

Het instellen kan als je bedraad verbinding hebt met je router en inlogt op de router, of als je een modem hebt van Ziggo die ook wifi ondersteunt door in het adres balk dit : http://192.168.178.1/ in te voeren

Toegevoegd na 3 minuten:
Dit adres is alleen voor de ziggo modem, heb je een lynksys of andere router is het een ander adres bijv 192.168.1.1