Mijn apple oortje doet het niet meer langs 1 kant. Kan ik dit nog maken?

Ik heb apple oortjes van 30 euro en sinds gisteren komt er langs de linkerkant bijna geen geluid meer uit. Het werkt dus nog wel een beetje. Wat kan ik doen om het geluid terug normaal te krijgen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
49.5K

Het beste antwoord

Het kan ook zijn dat de plug geen goed contact maakt. Probeer de plug eens een beetje te draaien of een heel klein beetje uit de aansluiting te trekken. Hoor je dan als nog alles uit 1 oortje, dan is hij kapot en is een nieuwe voordeliger. Hoor je echter wel door 2 oortjes kun je heel voorzichtig proberen een beetje contactspray in de aansluiting te spuiten. Ik heb hier ooit eens dit probleem mee opgelost.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit is niet meer te maken of het word heel duur dat is het niet waard want je hebt kabelbreuk.